Prijemna ambulanta - bolničko liječenje

Informacije o prijemu pacijenata na bolničko (stacionarno) liječenje, dogovaranje o terminu dolaska pacijenta u Bolnicu, te informacije o listi narudžbi za prijem u bolnicu možete dobiti u prijemnoj ambulanti od ponedjeljka do petka u vrijeme od 08.00 do 14.00 sati, osobno ili na slijedeće brojeve telefona / faxa:   

 

Telefon: 047 819 084

 Fax: 047 841 433

E-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

  

 

Posjete pacijentima

Posjete pacijentima moguće su svakim danom (radnim danom, subotom, nedjeljom, blagdanom) od 15:00 do 17:00 sati.

 

 Posjete pacijentima od  15:00 do 17:00 sati

 

Molimo vas da se o pojedinostima informirate kod odjelnih sestara ili liječnika.

Želja nam je da pacijenti koji borave u našoj bolnici što prije ozdrave pa molimo posjetitelje koji su prehlađeni, imaju gripu ili boluju od neke zarazne bolesti da se suzdrže od posjeta. Darovi su znak pažnje i razveseljuju svakoga, a napose bolesnika. Međutim, zbog ograničenosti prostora u bolesničkim sobama, oni trebaju biti skromni.

 

Informacije o pacijentima

Informacije o pacijentima moguće je dobiti radnim danom od 13:00 do 15:00 sati , na slijedeće brojeve telefona: 

Odjel produženog liječenja - neurologija:  047 819 072

Odjel produženog liječenja - interna medicina I:  047 819 073  i   047 819 085

Odjel produženog liječenja - interna medicina II:  047 819 071   i    047 819 085

Odjel produženog liječenja - fizikalna medicina:  047 819 073

Odjel palijative:  047 819 074

 

Informacije za pacijente i obitelj o bolničkom liječenju

 

 


 

Bolničko liječenje (Hospitalizacija)

Pri dolasku na bolničko liječenje potrebno je prijaviti se medicinskoj sestri u prijemnom uredu koja će vas uputiti glavnoj sestri odjela gdje ćete biti hospitalizirani.

Prigodom prijma zamolit će vas da potpišete izjavu o pristanku na liječenje. Ako vam neki podaci nisu jasni ili niste sigurni želite li ih potpisati, savjetujte se s osobljem i/ ili članovima obitelji!

Bit će vam dodijeljeni krevet i ormarić, bolnička pidžama, osim ako odgovorni liječnik ne dopusti uporabu vlastite odjeće. Onu u kojoj ste došli možete predati pratnji ili medicinskoj sestri koja će ju ostaviti na čuvanje. Nakon prijama u bolnicu, za sve informacije savjetujte se sa svojim liječnikom!

MOLIMO VAS DA NE NAPUŠTATE ODJEL NA KOJEM SE NALAZITE BEZ ODOBRENJA MEDICINSKE SESTRE ILI LIJEČNIKA.


Što ponijeti za višednevni boravak u bolnici?

Sve lijekove koje trenutačno uzimate i to u originalnom pakiranju (uključujući vitamine, tablete za spavanje, kapi za oči ili nos te slične lijekove koji se ne izdaju na recept)

Potrepštine za održavanje osobne higijene: četkicu i pastu za zube, pribor za brijanje, preparate za tuširanje, toaletni papir, higijenske uloške itd.

Preporučujemo da ponesete: pidžamu ili spavaćicu, ručnik, kućni ogrtač, donje rublje, čarape, naočale, leće i tekućinu za leće, omotnicu za čuvanje nalaza itd.

Sve što će vam život u bolnici učiniti ugodnijim: knjigu, radio, walkman ili cd player sa slušalicama, elektronske igrice, križaljke, novine itd.

Napominjemo da iako mobilni telefon olakšava komunikaciju s bližnjima dok ste razdvojeni, potrebno je biti obziran prema drugim bolesnicima u sobi i na odjelu. Molimo da ga držite na vibracijskoj dojavi poziva kada ste u zgradi. Pitajte odjelnu sestru smeta li drugim uređajima koji se nalaze u bolesničkoj sobi! Nije preporučljivo nositi velike količine gotovine, dragocjenosti, jer za njihov nestanak bolnica ne odgovara!


Prehrana

Molimo vas da se pridržavate propisane bolničke dijete jer određeni proizvodi mogu, ovisno o režimu liječenja, prouzročiti komplikacije. Uzimanje druge hrane odobrava isključivo odgovorni liječnik, a svih danih uputa trebaju se pridržavati i vaši posjetitelji. Vrlo je važno liječnika ili odjelnu sestru upozoriti ako ste alergični na određenu vrstu hrane.
Redoviti dnevni obroci poslužuju se: doručak od 8 do 9 sati, ručak od 12 do 13.30 sati i večera u 18 sati. Molimo vas da poslije redovitih dnevnih obroka ne zadržavate ostatke hrane i posuđe.


Pušenje

Naša bolnica potiče život bez duhanskog dima. Zakonom o ograničavanju uporabe duhanskih proizvoda pušenje je zabranjeno u krugu svih zdravstvenih ustanova.


Lijekovi

Molimo vas da rabite samo one lijekove koje vam je propisao odgovorni liječnik. Za dodatna pitanja obratite se odgovornoj medicinskoj sestri ili liječniku.


Poziv dežurnog osoblja

U svakoj se sobi u blizini bolesničke postelje nalazi uređaj za zvučno pozivanje dežurnog medicinskog osoblja.


Nakon što ste primljeni na pregled, nužno je UPOZORITI LIJEČNIKA na:

  • lijekove koje već uzimate (dobivene na recept, one u slobodnoj prodaji, homeopatske pripravke pa čak i vitamine)
  • možebitne alergijske reakcije koje kod vas izaziva neki lijek (npr. penicilin)

Radi što učinkovitijeg liječenja vrlo je važno iskreno odgovarati na liječnikova pitanja neovisno o tome koliko vam se neki podaci činili nevažnima ili vam je neugodno o njima govoriti. Vaša pomoć liječniku ujedno je i pomoć vama samima.


Troškovi liječenja

Specijalna bolnica za produženo liječenje Duga Resa ima ugovor s Hrvatskim zavodom za zdravstveno osiguranje. To znači da osiguranik ne plaća osnovne usluge liječenja, nego samo participaciju ukoliko nije oslobođen plaćanja iste. Ako pacijent ima policu dopunskog osiguranja, ne plaća niti dodatne usluge liječenja.

Pacijenti koji imaju privatno osiguranje, dogovaraju se o troškovima liječenja sa svojom osiguravajućom tvrtkom.

Pacijenti koji nisu osigurani snose troškove liječenja i pretraga.


Otpuštanje iz bolnice

Pri napuštanju bolnice na odjelu ćete podmiriti možebitne troškove (participacija itd.) i preuzeti otpusno pismo, naputke o tome kako se skrbiti o sebi nakon boravka u bolnici te dogovoriti datum kontrolnog pregleda. Ako ste teško pokretni ili nepokretni bit ćete prevezeni vozilom saniteta.


Omogućen prilaz osobama s invaliditetom.


Rublje

U našoj bolnici nije dostupan servis za pranje rublja. Stoga vas molimo da ako ste pokretni pacijent ponesete rezervnu odjeću, posebice donje rublje.


TV prijemnik

TV prijemnik postoji u svim sobama.


Religijske potrebe

U našoj ustanovi smještena je kapelica. Ako osjetite potrebu za religijskom potporom, župnik je na raspolaganju subotom od 16 sati, te po pozivu.

Vjernici drugih vjeroispovijesti mogu se obratiti osoblju na odjelu koje će im omogućiti kontakt s osobom prema njihovoj želji.


Prava i odgovornosti pacijenata i Bolnice

 

VAŠE ODGOVORNOSTI:


Od vas kao pacijenta i/ili vašeg zastupnika očekuje se sljedeće:

  • da date potpune i točne podatke o svom zdravlju, uključujući podatke vezane uz trenutačno stanje, povijest bolesti, dosadašnje hospitalizacije, lijekove, te da odgovorite na sva ostala pitanja vezana uz vaše zdravlje
  • da dostavite potpune i točne podatke uključujući vaše puno ime i prezime, adresu, kućni telefonski broj ili broj mobitela, datum rođenja, broj socijalnog osiguranja, osiguravatelja, te poslodavca, ako je to potrebno
  • da postavljate pitanja ako ne razumijete što vam liječnik ili neki drugi član ekipe za vašu njegu govori o vašoj dijagnozi ili liječenju. Svojega liječnika trebate obavijestiti ako pretpostavljate da biste mogli imati problema s pridržavanjem propisanog tretmana, te ako razmišljate o alternativnim terapijama
  • da se pridržavate svih bolničkih pravila i propisa sukladno Pravilniku o kućnom redu
  • da budete upoznati sa svojim pokrićem zdravstvenoga osiguranja i police koje se na to odnose, usluge koje su u potpunosti i djelomično pokrivene od strane vaše osiguravajuće tvrtke
  • da pravodobno podmirite svoje bolničke i liječničke račune

 

NAŠE ODGOVORNOSTI:


Kao pacijent u Specijalnoj bolnici za produženo liječenje Duga Resa možete očekivati sljedeće:

  • da ćete biti obaviješteni o imenima liječnika i medicinskih sestara, te ostalih članova ekipe koji su izravno povezani s vašim liječenjem
  • podatke o:
    • vašoj dijagnozi i rezultatima koji se očekuju 
    • planiranom tijeku liječenja, uključujući objašnjenja postupaka
    • rizicima, prednostima i alternativama vašeg liječenja 
    • boli i mjerama za ublažavanje boli
  • da ćete odlučivati o planu svoje zdravstvene njege prije i tijekom liječenja, ako je to medicinski moguće. Moći ćete odbiti preporučeni način liječenja u mjeri u kojoj to dopušta zakon, a bit ćete obaviješteni o medicinskim posljedicama svog odbijanja
  • pažnju kad zatražite pomoć; obzirnu, uljudnu i suosjećajnu skrb od brižnog osoblja posvećenog prevenciji i suzbijanju boli, i to bez obzira na vašu dob, spol, vjeru, podrijetlo, seksualno opredjeljenje, te tjelesnu ili psihičku nesposobnost
  • da imate pravo napustiti bolnicu suprotno savjetu svojega liječnika. Odlučite li to učiniti, bolnica i liječnici neće biti odgovorni ni za kakve medicinske posljedice koje bi iz toga mogle proisteći
  • da će se, u granicama zakona, sva priopćenja i sva evidencija koja se odnosi na vašu zdravstvenu njegu smatrati povjerljivima. Bit ćete ovlašteni pregledati ili dobiti kopiju vašega zdravstvenog kartona u skladu s politikom bolnice
  • da ćete biti u mogućnosti unaprijed donositi odluke vezane uz vašu zdravstvenu njegu
  • da ćete moći ispitati točnost svojih bolničkih i liječničkih računa. Ovlašteni ste zatražiti specifikaciju troškova i dobiti podatke o tim troškovima

 

© Specijalna bolnica za produženo liječenje Duga Resa